2.10.06

Křišťálová Lupa.cz? Ne, děkuji.

Letošní ročník ceny „Křišťálová Lupa“ pořádaná serverem Lupa.cz má zřejmě první vady na kráse. Podle včerejší diskuse, která byla mimochodem větší než diskuse pod článkem s Vintem Cerfem, nejsou pravidla ankety a metodika příliš jasně vedeny.

Nejdříve odkaz vedoucí na podmínky soutěže vedl na 404, potom nebylo zcela jasné zda vyplnit URL nebo textový název a teď se pro změnu objevují v nominacích zcela neznámé projekty nebo nesmysly. V kategorii „Zábava a bulvár“ se překvapivě nominovaly projekty Prison-break.cz a Sga-project.com. Říkal jsem si čím to asi bude, ale zhledem k nízkému počtu (zatím 2000) došlých nominací je to jasné jak křišťál. Stačilo na svůj webík, kam chodí pár stovek věrných fanoušku uveřejnit prosbu o podporu v nominaci a můžete váš, z pohledu českého internetu nevýznamné stránky, propasovat mezi služby velkých českých webů s desetitisíci uživateli denně. Když už nejspíš nevyhrajete, tak si uděláte nemalou reklamu. Lidé jako já budou tápat co je to za web a zvědavostí kliknou na odkaz v nominaci.

Nesmyslem je podle mě nominace v kategorii „Vyhledávač“ a nominace Atlas.cz. Zde se ptám kde je ten vyhledávač? Každý, kdo rozezná Seznam od Centra tak ví také, že Atlas nemá vlastní vyhledávací technologii a využívá Jyxo.cz. To je mimochodem také v nominaci. S tímto přístupem by za chvíli seznam mohl být v kategorii zahraniční vyhledavače, protože využívá Google.com.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A pokud by lupa měla i kategorii „Nejlepší nápoj“ tak by mohla trojice nominovaných být asi taková: Pepsi 0,3 v plechu potom Pepsi 0,5 ve skle a také Pepsi 2l v plastu. Protože jak říkáte, je úplně jedno co je v pozadí (i pokud je to stejné)hlavní je „obliba“. Má tohle smysl?

09:35  
Anonymous Anonymous said...

Hm, podle tehle logiky jsou ankety o nejlepsi auta nesmysly, protoze vsechny maji spalovaci motor a jedou na benzin (naftu), takze co to je za ankety??

Pochopte proboha, ze 99,999 % uzivatelu je uplne fuk, ze Atlas ma vubec nejakou tehnologii, proste je to pro ne startovaci stranka, ktera se jim libi a co ma pod kapotou je fuk.

10:14  
Anonymous Anonymous said...

Naprosto souhlasím s předešlými komentáři. Je to dost nesmyslná kritika.

Navíc by mě čistě z mé velké zvědavosti zajímalo jak se tento blog dostal na weblogy. Mnohem kvalitnější blogy se zajímavým obsahem jsou vyřazovány a tento, evidentně začínající blog, se tam nachází.

Vážně nechápu kritéria správců weblogy.cz. Není to třeba důsledek toho hacknutí? ;-)

14:12  
Anonymous Anonymous said...

uplne nahodou jsem narazil na tenhle blog a pochybuji, ze se mi to stane v brzke dobe znova, ale pokud to jeste nekdo bude cist, rad bych jako autor webu sga-project podotkl, ze jsem o nejake kristalove lupe nevedel do doby nez mi znami zacali psat, ze "jsem se objevil" na nominacnim listu, takze zadna prosba na webu nebyla.. to az pak kdyz slo o vyber z nominaci a nebyla to prosba nybrz konstatovani a to jeste s nadechem jisteho opovrzeni k ankete :) kdyby si nahodou objevil duvod toho jak se sga-project vubec objevil na nominacich tak dej vedet.. taky mi to nejde moc do hlavy :) ale zas nemel bych se tak podcenovat, ze?! :p

23:29  

Post a Comment

<< Home