10.10.06

Centrum.cz to už asi pustí....za 7 dní

Během dnešní (opět pracovní) noci jsem si všiml pravděpodobné odpovědi na stále opakovanou otázku „kdy to centrum asi pustí?“. Kampaň běží už několik dní, ale nová homepage stále nikde..Tedy kromě „bety“ o které jsem již psal.

Na staré homepage se teď překvapivě objevily praskliny a odpočítávání, které se zastaví za týden a pravděpodobně odstartuje nových "5 v 1". Teď už je to nejspíš definitivní, ale člověk nikdy neví.

Letmým pohledem zjišťuji, že patrně nejsem správná cílová skupina, neboť asi nevyužiji další 4 záložky nabízené na úvod. Na xchatu jsem byl jednou (ještě na VŠ), na seznamce už pro můj věk pomalu nemají kategorii a webík je taky spíš pro ty mladší.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

to, co jsem hledal, diky

06:20  

Post a Comment

<< Home